Hbo/Wo Meewerkstage en / of werkstudent in Duurzame Vastgoedontwikkeling

,

Ben jij een ondernemende student met een hart voor duurzaamheid en een fascinatie voor ondernemen in de vastgoedsector? Wil jij bijdragen aan een innovatief vastgoedproject in Utrecht dat een positieve impact heeft op zowel het milieu als de maatschappij? Zoek je een plek waar je zowel praktijkervaring kunt opdoen in het opzetten van een vastgoedonderneming als actief kunt bijdragen aan het vormgeven van de toekomst van groen wonen, werken en recreëren? Dan is dit jouw kans om aan de slag te gaan binnen een dynamisch en jong team dat zich inzet voor een duurzame en een financieel haalbare vastgoedontwikkeling!

Ons team richt zich op het ontwikkelen van de duurzame woon- en werkomgeving het Wakkere End (zie https://het-wakkere-end.nl/). Dit is de locatie van het voormalige Pieter Baan Centrum die we als Loostad Vastgoedontwikkeling (een bedrijf binnen Koninklijke VolkerWessels) in 2022 hebben gekocht. We creëren op de locatie nieuwe woningen, een broedplaats voor innovatie en creatieve start ups en scale ups, een restaurant, een koffiebar e.a. functies.

We willen deze locatie economisch levensvatbaar herontwikkelen waarbij we een positieve impact willen hebben op de samenleving en de natuur. Als stagiair en / of werkstudent werk je o.a. mee aan de ontwikkeling en de exploitatie van het (evenementen)terrein en de gebouwen. Je hebt veel contact met klanten en gebruikers van de locatie.

Wat ga je doen?
- Meewerken aan het organiseren van evenementen waarbij het van belang is om een gedegen business case op te zetten. Je hebt veel contact met organisatoren van evenementen en andere betrokkenen.
- Meedenken in economisch haalbare duurzaamheidsstrategieën.
- Meedenken in de verhuurstrategie en uitvoeren van marktonderzoek. Opzetten van een strategie en deze uitwerken in een programma en acties.
-Meewerken aan de uitvoer van de verhuurstrategie.
- Opstellen van presentaties aan huurders e.a. stakeholders. Mede organiseren presentaties.
- Communicatie verzorgen naar leveranciers, partners en klanten.

- Je volgt momenteel een economische wo opleiding
- Je bent gepassioneerd en gemotiveerd om aan de slag te gaan in de vastgoedsector.
- Je hebt een passie voor duurzaamheid.
- Je bent een teamspeler, maar kunt ook goed zelfstandig werken.
- Je bent initiatiefrijk en ondernemend, proactief en niet bang om nieuwe ideeën aan te dragen.
- Je bent goed in (financiële) cijfers.
- Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden in het Nederlands.

CV sturen naar Walter Knoll: wknoll@loostad.nl

nader te bepalen
01/05/2024

walter knoll