PER DIRECT: Opdracht werkstudent CRM bij ROM Utrecht Region

Ben jij de komende (vakantie)weken een aantal uur per week beschikbaar, wil jij werken wanneer het jou het beste uitkomt en daarmee ook nog eens bijdragen aan een duurzame toekomst? Dan is de vacature van werkstudent CRM bij de Regionale Ontwikkelmaatschappij van Utrecht echt wat voor jou!

Opdracht werkstudent CRM bij ROM Utrecht Region
Het innovatieprogramma DigiC wil de hotspot van Nederland worden voor circulaire, digitale bouw. Daarvoor is het een must om de relevante bedrijven te kennen in Nederland, in het bijzonder rond de programma actielijnen fabrieksmatig, modulair en biobased bouwen, digitalisering van de gebouwde omgeving (plus elementen en materialen) en slimme bouwlogistiek. Doel van de opdracht is om het ROM-CRM-systeem aan te vullen met deze bedrijven en contactpersonen. Deze willen we (op termijn) ook kunnen benaderen. Om deze lijst te maken kan gebruikt gemaakt worden van een aantal tools, denk aan:
• Inzetten van LI- navigator;
• Inzetten Dealroom platfrom;
• PAR-data;
• Uitvragen bij bestaande deelnemers aan DigiC events (ten behoeve van het vinden van categorie indeling bedrijven);
• Scrapen van webcontent (denk aan relevante nieuwsberichten en onderzoeken);
• Inzetten van het netwerk van de founding fathers van het programma;
• Etc. Eigen ideeën en creativiteit worden hierin gewaardeerd.

Kandidaat
Handigheid met Linked-in en Excel is een vereiste. Affiniteit met duurzaamheid en innovatie is een pre. Hetzelfde geldt voor ervaring met het maken van info graphics & data dashboards.

Tijdspanne
Hoe eerder hoe beter. We willen graag eind januari een overzicht van de community kunnen delen met de Stakeholderboard, welke 10 februari bijeen komt. Het is zeker mogelijk dat er ook na deze periode inzet vereist is. Uren en werklocatie zijn flexibel in te delen. In het begin om goed wegwijs te worden is aanwezigheid bij de ROM Utrecht Region op de Euclideslaan te Utrecht een must.

Tarief
We werken via een Payroll constructie op basis van een 0-uren contract. Afhankelijk van leeftijd en ervaring bieden we een marktconform uurtarief.

Werken bij de ROM Utrecht Region
Samen en Doen. Samen helpen we ondernemers groeien. En samen maken we de regio slimmer, duurzamer en gezonder. De regio Utrecht kent een sterk cluster van bedrijven in het domein van bouw & IT. Het is onze ambitie om hen te ondersteunen in hun groei door een actief ecosysteem met elkaar te vormen waarin bedrijven, overheden en kennisinstellingen nauw met elkaar samenwerken.
Wil jij ondernemers helpen en bijdragen aan de toekomst van onze regio? Wil jij werken in een maatschappelijk betrokken en uitdagend speelveld in het publieke & private domein? Voel jij je prettig in een jonge, kleinschalige en groeiende organisatie waar ondernemerschap, lef, plezier en betekenisvol zijn hoog in het vaandel staan? Solliciteer dan bij de ROM Utrecht Region.

Geheimhouding
Je werk is goud waard op het gebied van business intelligence. We vragen je dan ook om prudent met de data en gegevens om te gaan.

Geïnteresseerd?
Neem contact op met Joey of Sjoerd via joey@romutrechtregion.nl of sjoerd.vankempen@romutrechtregion.nl.

31/12/2022

ROM Utrecht Region