Salesafdeling runnen met twee andere studenten bij MVO-Register

MVO-Register is op zoek naar gemotiveerde studenten die gedurende één jaar de gehele sales afdeling willen runnen!

MVO-Register is een stichting die bedrijven helpt duurzamer en verantwoordelijker te handelen. Dit doen ze door slimme software tools die zij aanbieden aan bedrijven. Met deze software tools kunnen bedrijven meer impact maken en zich richten op het halen van de klimaatdoelen. Het MVO-Register helpt bedrijven toekomstbestendig te worden, om samen de economie van de toekomst te creëren.

Het salesteam zal bestaan uit drie studenten die van veel vrijheid zullen genieten om nieuwe manieren van acquireren uit te proberen. Ervaring met sales niet nodig!

Jullie zullen je bezig houden met:

- Acquisitie
- Een goed online imago creëren van MVO-Register
- Het gezicht zijn van MVO-Register richting (potentiële) klanten

Wat wordt er van je verwacht?

- Je wilt iets goeds doen voor de wereld
- Je neemt initiatief
- Je bent sociaal vaardig
- Je hebt een proactieve houding
- Je houdt van ondernemen
- Een investering van 15-20 uur per week gedurende minstens één jaar, waarvan minstens één dag per week op kantoor.

Wat krijg je ervoor terug?

- Een salaris van 15 euro per uur
- We leiden je samen met andere experts op tot een professionele topper in de sales.
- De kans om een gehele afdeling op te zetten met andere studenten binnen een bedrijf!
- Veel vrijheid om eigen keuzes te maken
- Een ontwikkelingsbudget waar jij aanspraak op mag doen
- Een hecht en flexibel team

Cliq Talents, een recruitmentbureau door en voor studenten, doet de werving en recruitment voor MVO-Register. Laat je interesse weten aan Amy door haar een appje (0625183809) of een mailtje (amy@cliq-talents.nl) te sturen en zij zal een kort belletje en gesprek met je inplannen!

Meer info over onze werkwijze en andere vacatures op www.cliq-talents.nl

20/08/2022

MVO-Register