Studenten bijbaan met veel ontwikkeling en een goed salaris

Hey Student! Op zoek naar een gave bijbaan?

Cliq is een bedrijf voor studenten door studenten waarmee wij topbanen bij verschillende bedrijven willen transformeren in gave studenten bijbanen! Ons idee? Jou centraal stellen in het recruitment proces!

Ieder bedrijf is hard op zoek naar jong talent, mede door de groeiende arbeidskrapte. Hierdoor kunnen wij ons selectieproces bij jou laten beginnen en jou vragen wat jij zou willen om daar vervolgens een bedrijf bij te vragen en een bijbaan te ontwerpen die bij jouw persoonlijkheid en talenten past! Je hoort het goed; Hoe ziet jouw ideale bijbaan eruit? Wij creëren deze graag voor je! De locatie kan variëren door heel Nederland heen.

Iedere Cliq-bijbaan voldoet aan drie eisen:
1. Je wilt er iedere dag heen
2. Je leert er iedere dag van
3. Je krijgt er goed voor betaald (minstens 15e per uur)

Ervaring is niet nodig, alleen motivatie om te leren!

Geïnteresseerd? Stuur een appje (0625183809) of mailtje (amy@cliq-talents.nl) naar Amy en zij zal snel contact met je opnemen om een kort belletje en gesprek met je in te plannen!

Meer over onze werkwijze en andere vacatures op www.cliq-talents.nl

30/11/2022

Cliq Talents