Vacancies Utrecht University School of Economics

Vacancies

Traineeship Woningcorporaties Talent in Huis (solliciteren va 31 augustus)

Type:
Description

Help jij na je afstuderen mee de woningnood op te lossen én wil je flink investeren in je ontwikkeling?
Solliciteer vanaf 31 augustus voor traineeship Talent in Huis!

Zoek jij een traineeship waarmee je maatschappelijke impact maakt? Binnenkort start de
nieuwe editie van Talent in Huis, hét nationale traineeprogramma van woningcorporaties!
Blijf op de hoogte van Talent in Huis en kom erachter waarom juist jij geschikt bent voor
dit traineeship.
Volg ons op Linkedin en meld je aan voor onze nieuwsbrief voor
achtergrondverhalen van trainees en meer informatie over de trainingen.

Een goed betaalde startersfunctie bij 3 topwerkgevers
Je werkt in anderhalf jaar bij drie verschillende woningcorporaties. Aan het einde van het traineeship weet jij welk type organisatie jou gelukkig maakt. Werk je graag bij een grote club in de hoofdstad?
Of kom jij tot je recht in een hecht team bij een kleine organisatie met korte lijnen? Je ervaart het
tijdens je eerste echte baan, die je bovendien een mooi starterssalaris oplevert.

Directe impact en complexe vraagstukken: duurzaamheid, communities, data & zorg
Hoe bouwen we in een kwetsbare buurt in Amsterdam-West een community waarin bewoners
elkaar ondersteunen?
Hoe kunnen we big data inzetten om de wachtlijsten voor betaalbare woningen terug te dringen?
Wat is ervoor nodig om onze studentencomplexen in 2030 energieneutraal te maken?

Elk half jaar bijt jij je vast in uitdagende vraagstukken en werk je in rollen
als junior adviseur, projectmedewerker of gebiedscoördinator aan issues die er echt toe doen.

Persoonlijke begeleiding in een professioneel traineeprogramma
Samen werken we aan jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Want om impact te kunnen maken, heb je skills en begeleiding nodig. Samen met je mede-trainees volg je een bewezen trainingsprogramma van meer dan vijftig dagdelen, met aandacht voor inhoudelijke thema’s als duurzaamheid en vastgoedsturing, skills als creatief werken en scenarioplanning én veel aandacht voor persoonlijke en teamontwikkeling.

Profile

Wie ben jij?
• Je bent HBO/WO-afgestudeerd

• Je hebt max 2 jaar werkervaring

• Je bent bereid te investeren in je persoonlijke ontwikkeling

• Je krijgt energie van het oplossen van (maatschappelijke) vraagstukken en wil leren hoe je daarbij creativiteit inzet.

• Je hebt zin om aan de slag te gaan in een topprogramma, samen met generatiegenoten, in een
sector met impact!

Application Procedure

Getriggerd?
Solliciteer vanaf 31 augustus via de website https://www.talentinhuis.nl/solliciteren-2/ !

De trainingen beginnen in december, en in januari 2024 start jouw corporatieavontuur

Preference for bachelor or master student:
No preference
Starts: