Vrijwilliger bij Stichting senior en student

Onze Stichting senior en student is onderdeel van de overkoepelende organisatie Careibu en zet zich in voor ouderen middels studenten. Vrijwilligers worden ingezet om een match te vormen met een senior en gezamenlijk musea te bezoeken, leren omgaan met tablets, maar ook simpelere dingen als samen koffie drinken en kletsen of boodschappen doen. Momenteel hebben wij 22 senioren beschikbaar die klaar zijn om een match met iemand van jullie aan te gaan! Afhankelijk van het traject waarvoor je je inschrijft, ontvang je een vergoeding per maand. Dit gaat om een aantal euro per uur dat jij en je senior per maand afspreken.

Zodra je bent aangemeld, zal je een intakegesprek met één van ons aangaan. Wij beslissen dan met welke senior je een geschikte match zou kunnen vormen en jullie worden dan aan elkaar voorgesteld. Iedereen is van harte welkom bij ons!

Mocht je hier meer informatie over willen, bezoek dan even onze website: https://stichtingseniorenstudent.nl/projecten/aanmeldenstudentvrijwilligers-2020/. Voor vragen kun je ons ook mailen op teamutrechtseniorstudent@hotmail.com of anna@stichtingseniorenstudent.nl.

Op onze website kun je je aanmelden, dan zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Draag een steentje bij door slechts een paar uur per maand op bezoek te gaan bij een senior bij jou in de buurt en bezorg een lach op hun gezicht!
Liefs,
Anna, Brigitte en Ebi – de studentencoördinatoren uit Utrecht