Vacancies Utrecht University School of Economics

Vacancies

Werkstudent Groeistrategie Amsterdam (16u, flexibel)

Type:
Description

Help jij ons de juiste groeistrategie op te zetten? Ben jij iemand die samen met ons mee wil groeien? Kortom: ben jij op zoek naar een baan waar je veel vrijheid en ruimte krijgt en waar je echt verschil kan maken? Lees snel verder en reageer.

Help jij ons de nieuwe markten in kaart te brengen?

Als werkstudent Groeistrategie ga je intensief marktonderzoek doen vanuit theoretisch en praktisch inzicht. Van online research tot field research. We bieden je de kans om samen met jouw team een geheel eigen marktonderzoek op te starten en uit te voeren onder begeleiding van twee seniors.

WAT WE BIEDEN:

Competitief salaris
Een jong team met enthousiaste collega’s
Begeleiding van twee seniors
Flexibele werkomgeving in Amsterdam (dichtbij Station Zuid)
Een laptop
Vrijmibo’s
Flexibele uren te combineren met afspraken op de universiteit en andere verplichtingen

Over IncoNed
IncoNed is een snelgroeiende inkooporganisatie (30 FTE) gevestigd in Amsterdam en Apeldoorn. Als inkooporganisatie bundelen we het inkoopvolume van onze deelnemers waardoor de marktpositie van deze deelnemers versterkt wordt. Op dit moment beschikt IncoNed over meerdere inkoopcollectieven in de sectoren Bouw, Infra, Groen, Installatie en Duurzaam. IncoNed koopt voor meer dan €200 miljoen per jaar in en zo besparen we onze deelnemers tientallen miljoenen dankzij scherpe raamovereenkomsten en uitgekiende projectinkoop bij leveranciers. Zo voegen we voor onze deelnemers waarde toe aan inkoop, verhogen we de omzet bij contractleveranciers en besparen we onze deelnemers en contractleveranciers tijd en kosten. Data en IT krijgt een steeds prominentere rol in onze organisatie waardoor de groei versneld kan worden. De ambitie van ons bedrijf is dan ook om de komende jaren drie nieuwe inkoopcollectieven per jaar op te starten. Dit betekent dat er dit jaar weer verschillende nieuwe markten onderzocht dienen te worden.

Profile

WAT WE ZOEKEN:

Je zit in het derde jaar van je bachelor of bent masterstudent (economische faculteit)
Je bent leergierig en enthousiast
Je kan jezelf omschrijven als initiatiefnemer
Je bent een sociaal dier
Je kan out-of-the-box denken
Je bent 16 tot 20 uur per week beschikbaar

Application Procedure

INTERESSE?

Stuur je motivatie en CV naar hrm@inconed.nl.

Vragen over de vacature of meer weten over de ervaring van een van de huidige werkstudenten groeistrategie bij IncoNed? Stuur een mailtje naar mblonk@inconed.nl.

Preference for bachelor or master student:
No preference
Starts: