Word groepsbegeleider bij Summerschool Junior!

Als groepsbegeleider begeleid je samen met een andere groepsbegeleider vier dagen lang een vast groepje van vijftien kinderen. Als duo zorgen jullie ervoor dat de sfeer goed is, dat de kinderen op tijd bij de activiteiten zijn, en dat de nodige koekjes of pleisters worden uitgedeeld.

Wij zoeken enthousiastelingen die...
- Aan het HBO/WO studeren of net afgestudeerd zijn;
- Affiniteit hebben met kinderen uit groep 5, 6, 7 en 8 van de basisschool;
- Ervaring hebben of willen opdoen met het begeleiden van groepen kinderen en het leuk vinden met hen mee te spelen;
- Het leuk vinden om kinderen enthousiast te maken voor wetenschap door ze te begeleiden tijdens Summerschool Junior;
- Aanwezig kunnen zijn op 10 t/m 13 juli en/of 17 t/m 20 juli tussen +/- 9.00 en 16.00 uur. Deze tijden kunnen iets afwijken;
- Aanwezig kunnen zijn bij de kick-off op zaterdag 10 juni. Hier geven we jullie de benodigde informatie, leren we elkaar kennen en sluiten we de dag af met een gezellige borrel.

Ga naar https://www.uu.nl/nieuws/summerschool-junior-2023-is-op-zoek-naar-groepsbegeleiders voor meer informatie!

July
1-2 weken