Word programmabegeleider bij Summerschool Junior!

Als programmabegeleider ben je als het ware de docent: je geeft de introductie en de instructies, en begeleidt de kinderen bij de uitvoering. Je geeft gedurende vier dagen hetzelfde programma aan steeds een andere groep kinderen. Je wordt vooraf getraind in het programma, zodat je alle ins en outs van jouw onderwerp weet.

Wij zoeken enthousiastelingen die...
- Op het HBO/WO studeren of net zijn afgestudeerd;
- Affiniteit hebben met kinderen uit groep 5, 6, 7 en 8 van de basisschool;
- Ervaring hebben of willen opdoen met voor een groep staan;
- Het leuk vinden om kinderen enthousiast te maken voor wetenschap door het geven van een interactief lesprogramma tijdens Summerschool Junior;
- Aanwezig kunnen zijn op 10 t/m 13 juli en/of 17 t/m 20 juli tussen +/- 9.00 en 16.00 uur. Deze tijden kunnen iets afwijken.
- Aanwezig kunnen zijn bij de kick-off op zaterdag 10 juni. Hier geven we jullie de benodigde informatie, leren we elkaar kennen en sluiten we de dag af met een gezellige borrel.

Ga naar https://www.uu.nl/nieuws/summerschool-junior-2023-is-op-zoek-naar-programmabegeleiders voor meer informatie!

July
1-2 weken